Tough times don't last, but tough people do

Kom hem från min morgonpromenad för bara en liten stund sedan, haha! Drog hemifrån vid 9, och benen hade en skön molande känsla av hur trötta de var på allt hyss jag tagit med dem på de senaste dagarna, så jag tänkte en sansad promenad längs strandpromenaden med vovven? Så fick det bli. Fördrev även massa tid på stan också, så allt har inte vart motion, inte;)

I eftermiddag ska jag på en föreläsning om mat med Marie Tegner, ska bli riktigt spännande! Jag som är så otroligt fashinerad av vad man stoppar i sig, hur kroppen reagerar på olika ämnen, myter etc., är jätte -exhalterad!:)

Dessutom! Jag kollade arkivet i bloggen och såg en massa kommentarer jag inte sett tidigare, jag har bl. annat fått flera förfrågningar om receptet till kesobrödet, och det är på g. Ska försöka minnas hur tusan jag gjorde, bara;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0