100219

Aloha!
Spinningpasset imorse gick bra, jag var ovanligt pigg och laddad när klockan ringde kl 7 imorse! Lite kaffe och en liten smörgås för att få energi och sedan bar det iväg.
Det sköna med att träna tidigt är att man mår så jäkla bra resten av dagen!

Frukosten efter passet blev en grov smörgås med groddar och ägg på plus en portion gröt, mums! Groddar har en massa härliga B och C -vitaminer, odlar man groddarna själv ökar dessutom näringsvärdet en hel del :) Dock är jag blommornas och de färska kryddornas mardröm=S Jag har försökt tusen gånger, men jag bara inte har gröna fingrar..=(
Tur att man har Hemköp alldeles intill lägenheten, haha!;)

Inte denna morgons frukost (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0