31 mars

Hallihallå!
Har vart nere på stan och letat present till J, svårare vad man kan tro! Fy, vad jag har sprungit runt i butiker hela förmiddagen, u t a n att ens ha hittat något. Får göra ett nytt försök imorgon, men åker då till Köpcentret. Wish me luck!

Fick föresten köpt ny havremjök idag också. Det blev Rice Dream ifrån Hemköp, och jag blev förvånad över hur god den faktiskt var! (ja, hade väntat mej en något strävare, blaskig smakl) En len och härlig smak som påminde om.. om.. Sommar! Kan man beskriva en smak då? Ja, det kan man!;)
Vad jag gillar mest med Rice Dream, förutom smaken, är att den är 100% naturlig, inga färgämnen, inget tillsatt socker och ingen laktos.
Prefekt för ett hälsosammare liv:thumbup:
Den kostade dock 15 kr, men å andra sidan så tycker jag att den är värd de!



Haha, blev lite väl mycket reklam kanske;)

Kommentarer
Postat av: steph

kikar in! =)

ha en fortsatt bra dag!

2010-03-31 @ 17:40:07
URL: http://stephanibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0