Ligger i sängen..

..och bloggar, mätt och alldeles sådär lagom trött och chillar. Jag är otroligt nöjd med träningen idag, allt bara klickade!:thumbup: Härlig känsla!
Det var bröst, mage och triceps som stod på schemat idag, vilket jag drog mej lite för. Bröst och triceps är helt okey att kötta, men mage är såå tråkigt att träna! Vet inte varför, bara är så;)
Tog dock tjuren vid hornen och tyckte att det blev ett kanonpass!
Hantelpressen toppade jag med 12,5kg, jag är jättenöjd över de! Prövade mej även på 15kg, men nån måtta får de va!;)

Middagen idag lutade åt våfflor då jag och Jess läskade varann med det över telefon förut, hah! Men hade ingen mjölk så det fick bli kesoplättar, minst lika gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0