4 maj

Morsning!
Jag var faktiskt pigg idag när klockan ringde, på med löpskorna och ut på morgonjoggen. Solen lyste och allt var perfekt! Jag tänkte springa i ett högre tempo bara för att! ..I ungefär 10 minuter, sedan tog min blåsa över kommandot:S
Jag var så exhalterad över att äntligen få springa att jag glömt bort att gå på toa innan jag tog mej ut, så jag sprang med en proppfull blåsa som tryckte på som f*n!

Hade jag bott kvar i byn jag växte upp i så hade jag bara vikit av och satt mej i diket och gjort mej av med problemet, men nu befinner jag mej i stan! Sprang alltså hem igen, och fick på så sätt kramlat ihop 4 km till min samling.

Köpte Go Green´s Salsa Mexicana igår att ha som dressing/salsa till middagen. Panggod! Skulle vara kul att testa denna i en gryta eller liknande, men går även att ätas direkt ur paketen!:thumbup:
Den innehåller; krossade tomater, vatten, ananas, röda linser, russin, solrosolja, kryddor bla vitlök och senap, salt, lök, dextros, äpple, äppelsyra, limearom, antioxidationsmedel (citronsyra och svaveldioxid).

Den kommer i alla fall att användas till middagen även idag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Vad bra att humöret blev bättre! :D Men ditt galna träningschema fick jag lite inspiration att gå till jobbet idag. 40 minuters promenad. Mer än jag fått ihop på hela förra veckan. så jag är nöjd. ;) Går jag hem också så blir det ännu bättre. :) Hatar att inte ha tid att träna så som jag vill.



Jag har kollat på dom där salsorna massa gånger, men jag gillar varken russin eller bönor/linser, så det känns inte så värt. Men kan tänka mig att dom är galet goda för dom som gillar det. :)

2010-05-04 @ 11:23:25
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅHHH! Den till kyckling! Yam!

Måste nog testa den!

2010-05-04 @ 17:10:12
URL: http://www.annoula.se
Postat av: Trixie

Härligt med morgonträning! Önska jag var frisk, har ont i halsen och är hes.. Får bita i de sura äpplet och vänta .. =/



Det blir Liseberg och lite uteliv o middag, fira mig som fyller år den helgen.. :) :) Har du nån utbildning inom träning?

2010-05-04 @ 19:37:30
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Cicci

Nice blogg du har! Ja, den där salsan är grymt god. Brukar ha den till laxfilé.

2010-05-04 @ 20:56:13
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Petra

Alltid jobbigt närman behöver gå på toa när man är ute och springer...



Hoppas ditt inte blir värre då, för det är inte kul. Kan inte ens gå normalt =S



Det är riktigt tråkigt att inte kunna träna...

Men får väl använda dessa veckor till att planera all träning jag ska kunna köra sen =).

2010-05-04 @ 22:22:54
URL: http://petrahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0