9 maj

Nydushad, precis ätit och mår bra:)
Sprang en kort femma imorse, kändes bra med benet och allt, tror nog att lördagens löpning på mjukt underlag gjorde sitt:thumbup:
Min kost har vart mycket bättre idag också, tänker faktiskt dokumentera vad jag äter för att få mer koll på vad, och hur mycket jag faktiskt stoppar i mej.

Min mat idag (utan bilder;) )
kl 9 - kaffe,, kaffe och ååter kaffe!
frukost kl 10 - havregrynsgröt med banan, äpple, kanel. Plus en massa kaffe!
Lunch kl 13 - Wok med smörstekta kantareller och kvargröra
Efter lunch - Kaaaaffe.

Matlådan till jobbet blir havrepannkaka med fruktsallad till, plus apelsin till mellis.

Vad tror ni om detta`?


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: haha okej ;) bra att ha en lika träningsgalen kompis som en själv ;D

2010-05-09 @ 15:22:31
URL: http://juliacaroline.blogg.se/
Postat av: Thea

Jag är lite avundsjuk på dig eftersom du kan röra på dig. :)

Jag funderar på att skriva ner hur många kalorier jag stoppar i munnen varje dag på bloggen men jag får se hur jag gör. Inte bestämt mig riktigt ännu.

2010-05-09 @ 18:44:32
URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0